Follow Blog Ini

Sunday, August 30, 2009

saat menilai cinta



Biarlah kita menjadi cinta terakhir kepada seseorang kerana mungkin kita sudah terlambat untuk menjadi cinta pertamanya tetapi kita tidak akan pernah terlambat untuk menjadi cinta terakhirnya.

Kadang-kadang bila kita sudah memiliki sebuah cinta kita terlupa yang cinta itu masih perlu sentiasa dipupuk dan dibajai dengan kasih sayang. Kita terlalu yakin kita akan memiliki cinta itu sampai bila-bila pun. Apabila segalanya berakhir barulah kita akan menyedari kesilapan yang kita telah lakukan. Dan malangnya kesedaran itu sentiasa datang terlambat.


p/s: actually this note was written by someone in my blog and seriusly i like this note. it makes me think deeply about what he/she wrote. it makes me realize that we cant ignore our love one. they will turn up to find other fun if we do not take good care of our love. i have d experience. i was ignored by him and it hurts me most. im waiting like a stupid person. waiting for him that not concern bout me. and i dont want the same thing happens to me again.

so my advice to all of u guys, pls dont ignored ur loved ones becos ur love will not waiting for u forever if u ignored him/her.

1 comments:

Anonymous said...

i miss & love 294..

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...