Follow Blog Ini

Friday, June 19, 2015

Salam Ramadhan 2015!

Bila sesekali je update (maksud saya memang sangatttt sesekali) rasa sangat janggal ye. sebab kadang-kadang sekarang ni saya banyak menulis kat buku je. ikut cara lama kononnya. tapi hati ada jugak  teringat pada blog ni. cuma takla macam dulu lagi perasaannya.

Tapi best kan kalau still rajin macam dulu-dulu. ada lagi minat menulis. tadela rasa macam kejam sangat biarkan blog ni menyepi. walaupun saya tak mampu nak jadi macam penulis-penulis yang power. haha saya bukan keyboard warrior rupenye. tu ternyata.

ahhh pedulikan. janji saya puas hati dengan apa yang saya tulis.

cukup jela tu dulu setelah sekian lama ni. kang takut meleleh lak idea saya tumpah nanti.
meraban tak memasal.

chowwww!


0 comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...