Follow Blog Ini

Wednesday, June 22, 2011

apakah sebenarnya?

Salam everyone..

huhuh! kenapa dah jadi sangat malas untuk update blog sekarang nih? teringin nak jadikan blog ini seperti blog-blog yang sentiasa aje di update. tapi fuhhh! kemalasan di tahap yang sangat maksima sekarang ni. ape nak jadi entah ni sikap malas semakin menjadi-jadi. baru je balik dari program, gambar bukan main lagi ribu riban ada tapi malas nak mula menaip dan mengarang. nak resize kan balik gambar-gambar ni pun bukan main malas bebenor rasanya! huh tak boleh jadi ni.

berharap semoga perasaan untuk update blog ini akan sentiasa ada. sian blog saya ni dah mula bersawang sawang tak di update. sekejap je datang perasaan rajin tu, pastu hilang entah ke mana pulak pergi nya kan? kalau setiap kali balik event, aku terus update blog ni, aku rasa mau berseri blog aku ni kene makeup tiap-tiap masa (walaupun hakikatnya tuan blog tak suka ber makeup pun)

malam ni ada sedikit rasa untuk masukkan gambar-gambar terbaru namun ada kerja penting yang harus diselesaikan dulu. semoga kerja ni cepat-cepat siap dan mood berblogging saya masih belum hilang lagi dan boleh la saya mengarang panjang-panjang kat sini. hehe sabar ye sayangku blog, bertabah lah dengan karenah tuanmu ini (",)

0 comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...