Follow Blog Ini

Wednesday, April 25, 2012

Eykameow dah nikah?

Assalamualaikum semua-semua kalian..


Korang masih sudi ke nak baca blog yang dah terabai lama-lama ni? Tak sempat nak update kan blog sekarang. serius kerja memang banyak menggila lepastu idea nak menulis pun macam harammm lah jugak sekarang kan? hehe

ok. disebabkan kesibukan yang tak tau melampau atau tidak sehinggakan saya tak terperasan pun yang sebenarnye cik blogger ni dah tukar status jadi puan. dulu memang suka sangat-sangat stalk blog dia sebab kisah dia menarik (bagi saya la, orang lain i don't know), lepas tu suka tengok dia sebab dia sangat comel bersepadan lah pulak dengan buah hati dia yang dah selamat menjadi yang halal untuk dia tu. sumpah dulu suka sesangat stalk blog dia ni hanya kerana nak baca kisah-kisah cinta dan tengok gambar dia boleh? ahhh peduli apa saya bukannya dia marah pun kalau saya baca blog dia. hehe

sumber gambar dari blog dia eykameow
bukan nak curi gambar ni tapi awak berdua sweet sangat jadi nak tambahkan seri blog saya, sebab tu letak gambar awak berdua kat sini ;)


Ya Allah, suka nya tengok percintaan mereka sehingga ke jinjang pelamin. Tahniah untuk eykameow dan buibui nya. semoga anda berdua kekal bersama hingga ke syurga. Tahniah banyak-banyak kali untuk kalian berdua. Lepas ni bolehlah stalk kalian berdua dengan kehidupan baru pula ye?

p/s: macam mana cara eyka pakai tudung macam gambar kat atas ni? suka nye tengok.. tak nak ke buat demo? lagi satu gambar masa tunang pun suka jugak. simple and sweet ;)


0 comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...