Follow Blog Ini

Monday, February 18, 2013

Kembali muncul 2013

Assalamualaikum...

Dah lama sangat aku tak menulis atau mencoretkan apa apa kat sini. Nak tanya khabar orang pun dah tak berani sebab dah rasa blog aku ni dah jadi ala ala kellie's castle dah. Dah lama sangat terbiar. Skill menulis aku yang tak berapa nak ada tu pun tak tau dah turut berkubur sama ke tak dengan blog aku ni. Hari ni aku try la gali balik blog aku ni antara ribuan lagi blog blog yang terbiar.. Nasib baik aku jumpa lagi blog ni. Dah nak kene buang semua dulu dah lumpur lumpur yang melekat ni.

Bila dah selesai buang buang semua lumpur, habuk dan pelbagai lagi kotoran tetiba je dah pulak aku rasa macam kekeringan idea. Tatau dah pulak nak tulis apa lagi kat blog ni. Nak ceritakan pasal diri sendiri rasa macam tak bersedia la pulak lagi. Ehhh by the way, apa pulak yang aku tak bersedia ni? Macam macam lah.

Aku nak ceritakan sesuatu pasal diri aku ni sebenarnya tapi tak dapat nak ceritakan sekarang ni sebab keadaan tak selesa. Aku dalam satu majlis ni sebenarnya. Jadi tulis blog pun tak guna laptop jadi memang tak selesa lah. Sooo hoping that aku dapat balik menaip lagi malam ni atau minggu ni lah. Sekarang ni kene stop dulu menulis ni.

Got to go.
Bye bye all.

0 comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...